«Εγώ θα είμαι στον δεύτερο γύρο» | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

«Εγώ θα είμαι στον δεύτερο γύρο»

17:11 | 13/2/14
Ο Απ. Τζιτζικώστας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του realfm απέφυγε να απαντήσει στο ερώτημα αν ο θα στηρίξει τον Γ. Ιωαννίδη στον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών...

Παράλληλα δεν εξέφρασε άποψη για την κόντρα Μπουτάρη – Καλαφάτη για τον δήμο Θεσσαλονίκης.


Ακούστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Απ.Τζιτζικώστα:



«Είναι πολύ νωρίς ακόμα. Θα είμαστε στον δεύτερο γύρω και θα κερδίσουμε την μάχη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.»

Ο νυν περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης αισθάνεται αδικημένος από την απόφαση της ΝΔ να μην τον στηρίξει και πρόσθεσε πως δεν επιθυμούσε να καλύψει καμία τρύπα αν πρώτα δεν ολοκλήρωνε το έργο του στην περιφέρεια. Σημείωσε επίσης πως δεν αρνήθηκε να διεκδικήσει τον δήμο επειδή φοβήθηκε την δημοτικότητα του Γ. Μπουτάρη.

«Από την στιγμή που έχω αναλάβει να φέρω σε πέρας ένα έργο θα πρέπει πρώτα να ολοκληρώσω την δουλειά μου. Δεν φοβήθηκα τον Μπουτάρη. Δεν θεωρώ όμως ότι την πολιτική θα πρέπει να την αντιμετωπίζουμε ως ένα παιχνίδι με τρύπες τις οποίες πρέπει να καλύπτουν κάποιοι άνθρωποι που έχουν κάποια χαρακτηριστικά. Χωρίς να υπολογίζουμε τι έργο έχει κάνει και χωρίς να έχει ολοκληρωθεί. Αισθάνομαι αδικημένος αλλά δεν πρόκειται να κρατήσω κακία σε κανένα γιατί ξέρω τους όρους της πολιτικής.» 

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών