18:12 | 15/7/14
Η απάντηση από το υπουργείο Υποδομών, σχετικά με την επέκταση του Προαστιακού προς το Σούνιο...
«Η ΕΡΓΟΣΕ είναι θυγατρική του ΟΣΕ. Η κυβέρνηση έχει την ευθύνη χρηματοδότησης και ο ΟΣΕ την ευθύνη σχεδιασμού των προδιαγραφών του κάθε έργου», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, απαντώντας στις αιτιάσεις των εργαζομένων στην εταιρεία ότι δεν ακούστηκε η άποψή τους στη Βουλή όταν ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης εξήγγειλε την επέκταση του Προαστιακού στο Σούνιο.
«Η ΕΡΓΟΣΕ κάνει τον σχεδιασμό υλοποίησης του έργου εντός των προδιαγραφών που καθορίσθηκαν» τονίζει το υπουργείο και προσθέτει:
«Όλα αυτά τα απλά ισχύουν και για το συγκεκριμένο έργο. Οι γνώμες και οι προτάσεις όλων ακούσθηκαν και συζητήθηκαν. Ελήφθησαν οι αποφάσεις από τους αρμόδιους, γιατί οι πολίτες και η οικονομία θέλουν έργα και όχι λόγια και ατέρμονες διαμάχες. Όποιος έχει να συνεισφέρει θετικά στη βελτίωση των όρων κατασκευής ή επιτάχυνσης του έργου, ας το κάνει. Θα κερδίσουμε όλοι. Τα υπόλοιπα δεν προσφέρουν».
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην ΕΡΓΟΣΕ, το έργο θα υπερβεί σε κόστος τα 140 εκατ. ευρώ που εκτιμά το υπουργείο Υποδομών, αγγίζοντας σχεδόν το διπλάσιο ποσό.
«Η ΕΡΓΟΣΕ είναι θυγατρική του ΟΣΕ. Η κυβέρνηση έχει την ευθύνη χρηματοδότησης και ο ΟΣΕ την ευθύνη σχεδιασμού των προδιαγραφών του κάθε έργου», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, απαντώντας στις αιτιάσεις των εργαζομένων στην εταιρεία ότι δεν ακούστηκε η άποψή τους στη Βουλή όταν ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης εξήγγειλε την επέκταση του Προαστιακού στο Σούνιο.
«Η ΕΡΓΟΣΕ κάνει τον σχεδιασμό υλοποίησης του έργου εντός των προδιαγραφών που καθορίσθηκαν» τονίζει το υπουργείο και προσθέτει:
«Όλα αυτά τα απλά ισχύουν και για το συγκεκριμένο έργο. Οι γνώμες και οι προτάσεις όλων ακούσθηκαν και συζητήθηκαν. Ελήφθησαν οι αποφάσεις από τους αρμόδιους, γιατί οι πολίτες και η οικονομία θέλουν έργα και όχι λόγια και ατέρμονες διαμάχες. Όποιος έχει να συνεισφέρει θετικά στη βελτίωση των όρων κατασκευής ή επιτάχυνσης του έργου, ας το κάνει. Θα κερδίσουμε όλοι. Τα υπόλοιπα δεν προσφέρουν».
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην ΕΡΓΟΣΕ, το έργο θα υπερβεί σε κόστος τα 140 εκατ. ευρώ που εκτιμά το υπουργείο Υποδομών, αγγίζοντας σχεδόν το διπλάσιο ποσό.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων