«Μόνο μουγκός δεν είμαι» (video) | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

«Μόνο μουγκός δεν είμαι» (video)

13:54 | 11/4/14
Ο Αρης Σπηλιωτόπουλος σήκωσε το γάντι που του πέταξε νωρίτερα ο Γιώργος Καμίνης και απάντησε στους ίδιους υψηλούς τόνους...

Ο νυν δήμαρχος Αθηναίων κατηγόρησε τον υποψήφιο της Ν.Δ με αφορμή την κοινοβουλευτική του δράση.

Λίγο αργότερα ο κ. Σπηλιωτόπουλος μιλώντας στην εκπομπή του Star «Live U» είπε: «Ελπίζω να μην εννοεί ότι ανάλογα με το πόσο μιλάς ψηφίζεις και τον δήμαρχο της Αθήνας, δηλαδή η ικανότητα του δημάρχου της Αθήνας για την επίλυση των προβλημάτων είναι συνδεδεμένη με το πόσο μιλάς. Άκουσα τον κ. Καμίνη και μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι, ενώ πίστευα ότι ήταν ένας ευπρεπής άνθρωπος, έχασε την ψυχραιμία του και προχώρησε σε άσχετους και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, θυμίζοντας την πάγια πρακτική του κόμματος του - του ΠΑΣΟΚ, την οποία είχε ξεκινήσει κάποτε ο κ. Πάγκαλος».



Και πρόσθεσε ο υποψήφιος της Ν.Δ.: «Σήμερα, ο κ. Καμίνης, συνεχίζοντας την παράδοση του κόμματος του, του ΠΑΣΟΚ, με είπε μουγκό. Κατά τη δική μου εκτίμηση μόνο μουγκός δεν είμαι. Πίστευα ότι θα μιλούσε για την ουσία των προβλημάτων ή για την ουσία των προτάσεων που έχω διατυπώσει. Προφανώς η κριτική τον ενοχλεί και αυτό είναι κακή ένδειξη πρόωρης αλαζονείας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών