18:45 | 11/4/14
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν και όσοι βρίσκονται σε διαθεσιμότητα...
Με πρόσκλησή του το ΙΕΠ καλεί εκπαιδευτικούς και διοικητικούς υπαλλήλους τόσο του υπουργείου Παιδείας, όσο και άλλων υπουργείων να καταθέσουν αίτηση για απόσπαση σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού για χρονικό διάστημα 4 ετών.
Οι αιτήσεις κατατίθενται από τις 10 έως και τις 28 Απριλίου και αφορούν 45 θέσεις οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
Α. 5 θέσεις Συμβούλων Α
Β. 10 θέσεις Συμβούλων Β
Γ. 15 θέσεις Συμβούλων Γ
Δ. 15 θέσεις Εισηγητών
Το γνωστικό αντικείμενο κάθε θέσης προσδιορίζεται ως εξής:
Κριτήρια απόσπασης
Οι υποψήφιοι προς απόσπαση στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα κριθούν και θα τοποθετηθούν στις ανωτέρω θέσεις επιστημονικού προσωπικού. Όσοι δεν τοποθετηθούν μπορούν, εφόσον το επιθυμούν και αποφασίσει σχετικά το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ να παραμείνουν αποσπασμένοι στο ΙΕΠ.
Για τις αποσπάσεις αυτές και την τοποθέτηση το ΔΣ του ΙΕΠ θα λάβει μέριμνα ώστε στη σύνθεση του επιστημονικού προσωπικού να αποφευχθεί η μονομέρεια σε γνωστικά αντικείμενα και σε εκπαιδευτικές βαθμίδες αλλά και να εξασφαλιστεί η επάρκεια του προσωπικού σε θέματα που αφορούν την επιμόρφωση, την αξιολόγηση, την έρευνα, τη διοίκηση της εκπαίδευσης, την ειδική αγωγή και εκπαίδευσης και την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών.
Παράλληλα θα λάβει υπόψη του μια σειρά από κριτήρια ανάλογα με τη θέση που πρόκειται να καλυφθεί. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν ανατρέχοντας στη σχετική πρόσκληση.
Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τους προαπαιτούμενους όρους και προϋποθέσεις της πρόσκλησης. Επίσης μπορούν να καταθέσουν αίτηση και εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας με την προϋπόθεση ότι θα έχουν επανενταχθεί στο δημόσιο μέχρι τις 31/8/2014. Αν αυτό δε συμβεί η υποβληθείσα αίτηση θεωρείται ως μη γενόμενη.
Ποιοι δε μπορούν να υποβάλλουν αίτηση
Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης όσοι εκπαιδευτικοί ή διοικητικοί υπάλληλοι:
- Διορίστηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία και διανύουν υποχρεωτική υπηρεσία σε αυτά
- Στελέχη εκπαίδευσης που η θητεία τους λήγει μετά τις 31.8.2014
- Υπηρετούν σε θέση με θητεία η οποία λήγει μετά την 31.8.2014
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν και υποβάλουν αίτηση – βιογραφικό στον δικτυακό τόπο: http://www.iep.edu.gr/services/regap αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή επισυνάπτοντας κάθε φορά το απαραίτητο δικαιολογητικό - αποδεικτικό έγγραφο. Η ανάληψη υπηρεσία των εκπαιδευτικών θα πραγματοποιηθεί την 1η Σεπτεμβρίου του 2014.
Πρόσθετες πληροφορίες παρέχονται μόνο μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης gp@iep.edu.gr
Με πρόσκλησή του το ΙΕΠ καλεί εκπαιδευτικούς και διοικητικούς υπαλλήλους τόσο του υπουργείου Παιδείας, όσο και άλλων υπουργείων να καταθέσουν αίτηση για απόσπαση σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού για χρονικό διάστημα 4 ετών.
Οι αιτήσεις κατατίθενται από τις 10 έως και τις 28 Απριλίου και αφορούν 45 θέσεις οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
Α. 5 θέσεις Συμβούλων Α
Β. 10 θέσεις Συμβούλων Β
Γ. 15 θέσεις Συμβούλων Γ
Δ. 15 θέσεις Εισηγητών
Το γνωστικό αντικείμενο κάθε θέσης προσδιορίζεται ως εξής:
Θέση
|
Γνωστικό Αντικείμενο
|
Αριθμός θέσεων
|
Σύμβουλοι Α
|
ΠΕ02
|
1
|
ΠΕ03
|
1
| |
ΠΕ04
|
1
| |
ΠΕ70
|
1
| |
ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
|
1
| |
Σύμβουλοι Β
|
ΠΕ02
|
2
|
ΠΕ03
|
1
| |
ΠΕ04
|
1
| |
ΠΕ12.01/12.02/12.03/17.05/17.
|
1
| |
ΠΕ19/20
|
1
| |
ΠΕ60
|
1
| |
ΠΕ70
|
2
| |
ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
|
1
| |
ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Γ
|
ΠΕ01
|
1
|
ΠΕ02
|
2
| |
ΠΕ03
|
1
| |
ΠΕ04
|
1
| |
ΠΕ05
|
1
| |
ΠΕ06
|
1
| |
ΠΕ07
|
1
| |
ΠΕ09
|
1
| |
ΠΕ10
|
1
| |
ΠΕ13
|
1
| |
ΠΕ12.13/14.04/14.05
|
1
| |
ΠΕ18
|
1
| |
ΠΕ19/20
|
1
| |
ΠΕ70
|
1
| |
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
|
ΠΕ02
|
2
|
ΠΕ03
|
1
| |
ΠΕ04
|
1
| |
ΠΕ06
|
1
| |
ΠΕ08
|
1
| |
ΠΕ11
|
1
| |
ΠΕ12.05/12.06/12.10/17.03/17.
|
1
| |
ΠΕ12.04/12.07/12.08/12.11/17.
|
1
| |
ΠΕ15
|
1
| |
ΠΕ16
|
1
| |
ΠΕ60
|
1
| |
ΠΕ70
|
3
| |
ΣΥΝΟΛΟ
|
45
|
Κριτήρια απόσπασης
Οι υποψήφιοι προς απόσπαση στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα κριθούν και θα τοποθετηθούν στις ανωτέρω θέσεις επιστημονικού προσωπικού. Όσοι δεν τοποθετηθούν μπορούν, εφόσον το επιθυμούν και αποφασίσει σχετικά το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ να παραμείνουν αποσπασμένοι στο ΙΕΠ.
Για τις αποσπάσεις αυτές και την τοποθέτηση το ΔΣ του ΙΕΠ θα λάβει μέριμνα ώστε στη σύνθεση του επιστημονικού προσωπικού να αποφευχθεί η μονομέρεια σε γνωστικά αντικείμενα και σε εκπαιδευτικές βαθμίδες αλλά και να εξασφαλιστεί η επάρκεια του προσωπικού σε θέματα που αφορούν την επιμόρφωση, την αξιολόγηση, την έρευνα, τη διοίκηση της εκπαίδευσης, την ειδική αγωγή και εκπαίδευσης και την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών.
Παράλληλα θα λάβει υπόψη του μια σειρά από κριτήρια ανάλογα με τη θέση που πρόκειται να καλυφθεί. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν ανατρέχοντας στη σχετική πρόσκληση.
Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τους προαπαιτούμενους όρους και προϋποθέσεις της πρόσκλησης. Επίσης μπορούν να καταθέσουν αίτηση και εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας με την προϋπόθεση ότι θα έχουν επανενταχθεί στο δημόσιο μέχρι τις 31/8/2014. Αν αυτό δε συμβεί η υποβληθείσα αίτηση θεωρείται ως μη γενόμενη.
Ποιοι δε μπορούν να υποβάλλουν αίτηση
Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης όσοι εκπαιδευτικοί ή διοικητικοί υπάλληλοι:
- Διορίστηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία και διανύουν υποχρεωτική υπηρεσία σε αυτά
- Στελέχη εκπαίδευσης που η θητεία τους λήγει μετά τις 31.8.2014
- Υπηρετούν σε θέση με θητεία η οποία λήγει μετά την 31.8.2014
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν και υποβάλουν αίτηση – βιογραφικό στον δικτυακό τόπο: http://www.iep.edu.gr/services/regap αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή επισυνάπτοντας κάθε φορά το απαραίτητο δικαιολογητικό - αποδεικτικό έγγραφο. Η ανάληψη υπηρεσία των εκπαιδευτικών θα πραγματοποιηθεί την 1η Σεπτεμβρίου του 2014.
Πρόσθετες πληροφορίες παρέχονται μόνο μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης gp@iep.edu.gr
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα