Στον πάγο χιλιάδες αιτήσεις χορήγησης επάρκειας διδασκαλίας ξένων γλωσσών | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Στον πάγο χιλιάδες αιτήσεις χορήγησης επάρκειας διδασκαλίας ξένων γλωσσών

13:57 | 14/3/15
Στον πάγο χιλιάδες αιτήσεις χορήγησης επάρκειας διδασκαλίας ξένων γλωσσών

Δημιουργείται πληροφοριακό σύστημα συλλογής και επεξεργασίας αιτήσεων

Χιλιάδες αιτήσεις για τη χορήγηση προσόντων επάρκειας διδασκαλίας ξένων γλωσσών βρίσκονται σε αναμονή προς εξέταση από τις 26 Μαρτίου του 2014 όταν και σε άρθρο του νόμου 4250/2014 για την απλούστευση της διαδικασίας χορήγησης επάρκειας για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε φροντιστήρια υπήρχε παράγραφος που ανέφερε πως «με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται εντός ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, καθορίζονται τα κριτήρια για τη χορήγηση επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένης γλώσσας, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα».

Ο ένας μήνας που ορίζονταν από τη νομοθεσία παρήλθε και τα κριτήρια δεν καθορίστηκαν με αποτέλεσμα να έχει παγώσει η όλη διαδικασία.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ που την είχε διατυπώσει προεκλογικά ο νέος αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης σε ερώτηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών για την πιστοποίηση της Γλωσσομάθειας.

Ο κ. Κουράκης είχε αναφέρει ότι «στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της επικράτειας, καθώς και στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών, θα μπορούν να διδάξουν μόνο οι κάτοχοι πτυχίου της αντίστοιχης ξένης φιλολογίας. Οι μέχρι τώρα εργαζόμενοι στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών, με προσόν την κατοχή διπλώματος επιπέδου Γ2, θα συνεχίσουν απρόσκοπτα την εργασία τους».

Μάλιστα δήλωσε ότι τα πτυχία επιπέδου Γ2 πιστοποιούν την άριστη γνώση της ξένης γλώσσας-όχι την διδακτική επάρκεια του κατόχου τους- και ως τέτοια πρέπει να παραμείνουν, δίνοντας μοριοδότηση στον δημόσιο και πιστοποίηση προσόντων στον ιδιωτικό τομέα ενώ υπογράμμισε ότι τόσο η σύνταξη του νέου νομικού πλαισίου λειτουργίας όλων των φορέων της ιδιωτικής εκπαίδευσης, όσο και οι συγκεκριμένες διαδικασίες πιστοποίησης γλωσσομάθειας θα καθοριστούν μέσα από ανοιχτή, δημόσια και διαφανή διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Το τελευταίο διάστημα διαπιστώνουμε ότι στο θέμα της χορήγησης προσόντων επάρκειας διδασκαλίας ξένων γλωσσών υπάρχουν κινήσεις καθώς το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στη συγκρότηση άμισθης ομάδας εργασίας λαμβάνοντας υπόψη του την ανάγκη υποστήριξης του τμήματος Γ’ Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας και Εποπτείας Κέντρων Ξένων Γλωσσών της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων για τη συλλογή και επεξεργασία αιτήσεων χορήγησης επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένων γλωσσών.

Στόχος είναι η δημιουργία πληροφοριακού συστήματος συλλογής και επεξεργασίας αιτήσεων για χορήγηση επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένων γλωσσών.

Έργο της Ομάδας Εργασίας είναι:

· Η καταγραφή απαιτήσεων

· Ο σχεδιασμός των απαιτούμενων λειτουργιών

· Ο σχεδιασμός της βάσης δεδομένων

· Η υλοποίηση του προγράμματος

· Ο έλεγχος του προγράμματος (testing)

· Η εγκατάσταση του πληροφοριακού συστήματος σε κατάλληλο εξοπλισμό

· Η διαχείριση του εξυπηρετητή (virtual machine)

· Η διαχείριση των αντιγράφων ασφαλείας της βάσης δεδομένων (backups)

Η Συντονίστρια και τα μέλη της Ομάδας Εργασίας συνεργάζονται για την εκτέλεση των απαραίτητων ενεργειών υλοποίησης, διοίκησης, σχεδιασμού, παρακολούθησης και συντονισμού που συντελούν στην επιτυχή υλοποίηση του έργου και την επίτευξη των στόχων και των αποτελεσμάτων που έχουν τεθεί.

Η ομάδα αποτελείται από ιδιαίτερα έμπειρα στελέχη του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ με προηγούμενη εμπειρία και σημαντική τεχνογνωσία στα καθήκοντα τα οποία αναλαμβάνουν. Η Ομάδα Εργασίας λειτουργεί εντός και εκτός του ωραρίου εργασίας και σύμφωνα με τις διατάξεις περί συλλογικών οργάνων. Η διάρκεια της θητείας της Ομάδας Εργασίας ορίζεται από την 20η Ιανουαρίου 2015 έως και την ολοκλήρωση του έργου της

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών