18:21 | 4/7/13
Κατά την ομιλία της, η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε ότι δεν πρόκειται για μία ακόμη καμπάνια τουριστικής συνείδησης, αλλά για μία προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε Έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό...
Η υπουργός Τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία ότι φέτος θα είναι μία καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα. Ωστόσο, υπογράμμισε πως «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται -και ξανάρχονται- με πολύ προσπάθεια, σχέδιο και επιμονή, συλλογική δουλειά».
Επίσης, ζήτησε από όλους, καθένας από το πόστο του, να συνεισφέρουν ώστε οι επισκέπτες να περάσουν αξέχαστες διακοπές. «Να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες.
Το brand, το όνομα "Ελλάδα" είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση» τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Η εικόνα αλλάζει, βήμα-βήμα. Γίνεται καλύτερη. Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη. Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε».
Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο, τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού τουριστών.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα